Tanulási coaching

TANULÁS COACHING

 A TANULÁSI COACHING olyan tanulást támogató folyamat, amely nem egy adott megtanulandó tartalomhoz kötődik, hanem a tanulás mikéntjére összpontosít.

A tanulási coaching rövid, átlátható folyamat. Általában 3-6 ülést foglal magában. Egy ülés időtartama 60 vagy 90 perc.

KINEK AJÁNLJUK?

Mindenkinek: tanulóknak, egyetemistáknak, felnőtteknek egyaránt.Egész életünkben tanulunk, képezzük magunkat. Akár belső késztetés hajt bennünket, örök kíváncsiság, akár külső elvárás az oka. Tanulunk az iskolában, egyetemen, továbbképzéseken, nyelvtanfolyamokon, mindenütt, személyesen és online.Éppen ezért fontos, hogy mindenki megtalálja a neki leginkább megfelelő tanulási módot, technikát, stratégiát. A tanulási szokásokra vonatkozó kérdéssor és az ún. tanulási puzzle (Iris Komarek, MindSystems) segítségével nézzük meg, hogy mely területeket érdemes erősíteni

TANULÁSI COACHKÉNT abban segítünk Önnek, hogy

  • hatékonyan, eredményesen és örömmel tanuljon
  • megismerje az Önnek megfelelő tanulási stratégiákat
  • jól szervezze meg a tanulást, azaz jól és hatékonyan használja ki a tanulásra szánt időt
  • megfelelő célokat tűzzön ki és azokat meg is valósítsa
  • megtalálja azt, ami az adott feladatban motiválja
  • higgadtan tudjon kezelni stresszes helyzeteket (prezentáció, vizsga, …)
  • megszabaduljon rossz beidegződéseitől, félelmeitől
  • koncentrációja élete minden területén erősödjön
  • agytorna gyakorlatokkal könnyebben tanuljon
  • önértékelése és önbizalma javuljon

MELY KOMPETENCIÁKAT ERŐSÍTI A TANULÁSI COACHING?

  • személyes kompetenciák (hatékonyság, felelősség)
  • szociális kompetenciák (kommunikációs készség, kapcsolatteremtő képesség)
  • tanulási módszerekkel kapcsolatos kompetenciák
  • szakmai kompetenciák (problémamegoldó készség)

 Poprády Judit
(+36) 70 452 4597
poprady.judit@gmail.com

 

Üzenet küldése

Poprády Juditnak

SZÜLŐKNEK

A tanulási coaching nem korrepetálás.A gyermek teljes személyiségére összpontosítunk, körbejárjuk tanulási szokásait. A tanulási nehézségek, problémák a mi szemünkben lehetőségek.

Előfordul, hogy gyermekeink az iskolában vagy más tanulás során nem azt az eredményt érik el, amelyre számítanak, lankad a figyelmük, nem lelkesednek a tamulásért. Ennek hátterében sok minden húzódhat, rossz tanulási szokások, motiválatlanság, stressz. Ennek járunk utána és keresünk megoldást.

Mivel a szülő ismeri legjobban a gyerekét, 14 éves kor alatt első alkalommal a szülővel (együtt) beszélgetünk.