TANULMÁNYOK
2023 MindSystems Institut, München, tanulási coach
2018 Gordon & TA Coachképző Akadémia, ICF ACSTH tanúsítványú coach
1986-1992 Eötvös Loránd Tudományegyetem, német nyelv és irodalom, valamint történelem tanári diploma, esztétika szak abszolutórium
SZAKMAI TAPASZTALAT
2023 – tanulási coach
2019 – Kreatív Nyelvi Coaching, magán és céges nyelvi coach
2018 – Állatorvostudományi Egyetem, Idegennyelvi Lektorátus, német és magyar nyelvoktatás
2018-2019 Goethe Intézet, német nyelvoktatás
1996-2008 Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Germanisztika Tanszék, német irodalom oktatás
1995-96 Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola, Germanisztika Tanszék, német irodalom és fordítástechnika oktatás
RÓLAM
Poprády Judit vagyok, nyelvi és tanulási coach, coach és nyelvtanár. A felsőoktatásban, üzleti és magánszférában dolgozom, magyar és német nyelven.
Szakterületeimet az köti össze és azért találom izgalmasnak ezt a négyest, mert mindegyikben lehetőségem nyílik arra, hogy segítsek másoknak rátalálni a céljaikhoz vezető útjukra, legyen szó akár nyelvtanulásról, akár magával a tanulással kapcsolatos kérdésről vagy egy adott élethelyzetről.
Több évtizedes nyelvtanári tapasztalatomat coachként szerzett szaktudásommal és szemléletemmel ötvözve jutottam el a nyelvi coachinghoz, amely – kissé leegyszerűsítve – coaching szemléletű és eszköztárú nyelvtanítás. Legújabb szenvedélyem pedig a tanulási coaching, amely középpontjában – szintén sarkosan fogalmazva – a “Hogyan tanuljunk a nekünk legmegfelelőbb módon?” áll..
Azt vallom, hogy mindenki a saját életének főhőse, legfőbb szakértője, ideális esetben autonóm alakítója. Szakemberként arra törekszem, hogy a hozzám fordulókat a számukra legmegfelelőbb módon támogassam. Együttműködésünk középpontjában a coachee áll, a maga énjével, tapasztalataival, képességeivel, terveivel, célkitűzéseivel, érzelmeivel, fenntartásaival, lehetőségeivel. A nyelvi coachingban ez garantálja a hatékony, örömteli és sikeres nyelvtanulást. A tanulás coachingban pedig – amely tematikától függetlenül bármilyen tanulási folyamathoz kapcsolódhat – ezért tudjuk megtalálni és tudatosítani azt, hogy ki hogyan tud a számára lehető legjobban, legeredményesebben tanulni.
Szeretem, hogy munkáim során mindig új emberekkel, új helyzetekkel, feladatokkal találkozom. Ez egyrészt állandó motivációt ad, másrészt rugalmasságot, folyamatos fejlődést, tanulást igényel. Én ebben érzem jól magam. A közös munkák során kapott pozitív visszajelzések folyamatosan erősítik ezt az érzést.
Nyitottsággal és bizalommal várom együttműködésünket!